ارزانترین پمپ کفکش

ارزانترین مرکز آنلاین خرید و فروش پمپ کف کش استوک و نو در عقدا

با سایت الکتروموتوری به ارزانترین مرکز خرید و فروش آنلاین پمپ کفکش در عقدا دسترسی پیدا کنید. اما پیش از اقدام به خرید ارزان باید متوجه بود که همیش ارزانی، مقرون به صرفه نیست.

اگر به دنبال مرکزی هستید که ارزانی مقرون به صرفه را به شما ارزانی می دارد، الکتروموتوری، انتخاب شماست.

خرید و فروش انواع الکتروموتور نو و کارکرده در اصفهان

تعمیر و نصب انواع الکتروموتور و پمپ در اصفهان

فقط با یک تماس : 09929831339 

خرید و فروش انواع پمپ گفکش در اصفهان

خرید و فروش پمپ آب کارواش در اصفهان

 

چرا همیشه ارزانی مقرون به صرفه نیست؟

همه ما در خرید پمپ کف کش، با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و هزینهه های سیستم در جستجوی ارزانی هستیم. اما بهتر است بدانیم اقتصادی ترین و ارزان ترین پمپ کف کش، پمپی است که با توجه به استانداردها انتخاب شده باشد. این پمپ بیشترین بازدهی و بهره وری را داراست و به دلیل کیفیت عالی، برند معتبر و برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب در طول عمر خود، بهترین عملکرد در سیستم را دارد.

دامنه قیمت پمپ کف کش با توجه به میزان تنوع طرح و نوع ساخت و برند های سازنده آن بسیار متغیر است. قیمت انواع ارزان پمپ کف کش در بازار عموما براساس معیارهای مختلفی از جمله ارتفاع و حجم آبدهی، ولتاژ، سایز دهانه خروجی و جنس بدنه و پروانه پمپ کف کش و … محاسبه می گردد.

پمپ کف کش چیست؟

پمپ کف کش، انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی پروانه تبدیل کرده و به انرژی پتانسیل در سیال، تبدیل می نماید. این عمل باعث افزایش فشار، پمپاز و انتقال سیال می شود. در ادامه این نوشته قصد داریم تا اطلاعات خود را در مورد پمپ کف کش افزایش دهیم.

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا

شماره تماس: 09929831339 

تعریف

پمپ کف کش
پمپ کف کش

کفکش ها جزء موتور پمپ های مستغرق سانتریفیوژ هستند. در دو نوع کف کش سه فاز و کف کش تک فاز ارائه می گردند.

پمپ های کف کش تک فاز برای استفاده در مصارف خانگی و با قطرهای دهانه خروجی 1، 1 4/1 ، 2 و 3 اینچ تولید مس شوند. نوع سه فاز آن برای مصارف صنعتی یا کشاورزی با سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ طراحی می گردند.

محدوه توان این پمپ های کف کش می تواند از 1 تا 15 اسب بخار باشد.

بسته به نیاز مشتری با جنس بدنه متفاوت عرضه می گردند. کف کش استیل، کف کش چدن و کف کش آلومینیومی از آن جمله می باشند. عمده ترین کاربری این محصولات پمپ کف کش چاه آب می باشد.

پمپ های کف کش باید در داخل آب استارت شوند. این پمپها اگر خشک کار کنند موتور آنها می سوزد. اصولاً برای استخراج آب از چاه های کم عمق استفاده می شوند. برای چاه های عمیق با قطر دهانه کوچک باید از پمپ شناور استفاده کرد. برخی از کف کش ها در صورت نبود برق امکان اتصال به باتری را دارند.

پمپ کف کش در یک نگاه

این پمپها، یکی پرکاربردترین پمپ آب خانگی هستند. آنها مسئول انتقال لجن و کثیفی موجود در مخازن بسته و باز می باشند معمولاً دارای موتورهای الکتریکی قدرتمندی می باشند. با توجه به توان آن ها میزان املاح و آب های آلوده زیادی را می تواند جمع آوری کند. پمپ کف کش از لحاظ ساختاری همانند پمپ های توربین عمودی هستند.

یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت در می آورد و انرژی جنبشی سیال را افزایش می دهد. پمپ کف کش شامل یک پمپ گریز از مرکز به همراه شفت عمودی است که فشار سیال خروجی به چرخش پروانه ها وابسته است. در پمپ آب کف کش از آب بندی مکانیکی استفاده می کنند تا آب به داخل موتور نفوذ نکند. اگر بیشتر از یک پروانه در پمپ استفاده شود بدان پمپ کف کش چند مرحله ای گویند که پره ها یا روی یک شفت قرار گرفته اند و یا به صورت مجزا می باشند.

مزیت پمپ کف کش

کف کش در اصل نوعی پمپ آب است که وظیفه مکش آب از سطح پمپ و افزایش فشار و در نتیجه آن، پمپاژ آب به ارتفاع های بالاتر را داراست. تفاوت اصلی پمپ کف کش با پمپ شناوری در این است که این پمپ ها مقاومت بیشتری نسبت به کار کردن بدون آب نسبت به پمپ های شناوری دارند.

این مدل از پمپ ها به صورت کوپل شده با یک موتور الکتریکی کار می کنند. این مدل از پمپ ها دارای ساختاری مشابه پمپ های عمودی می باشند. پمپ کف کش یک پمپ گریز از مرکز است که دارای یک شفت عمودی بوده و فشار خروجی آن وابسته به سرعت چرخش پروانه های پمپ دارد. یکی از مهمترین مزایای پمپ کف کش میزان مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت می باشد. این مدل از پمپ ها را می توان در محیط هایی که سیال زیادی وجود دارد قرار داد، بدون اینکه قطعات داخلی آن ها دچار استهلاک و خوردگی شوند.

انواع کف کشها

پمپ کف کش
پمپ کف کش

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا

شماره تماس: 09929831339 

انواع مختلفی از پمپ کف کش موجود است. این پمپها را به شیوه های مختلفی می توان دسته بندی کرد:

1ـ کلی

به طور کلی می توان این پمپها را در دو دسته تقسیم نمود:

  1.  غرق در سیال: پمپ های شناور می توانند در داخل سیال قرار گرفته و براساس مقادیر تعیین شده، کثیفی را خارج کنند. نوع عایق و بسته بندی این مدل از پمپ ها باید طوری باشد که آب وارد تجهیزات داخلی آن ها نشده و موجب اتصال آن نشود. تخلیه چاه ها و استخر های آب معمولاً با پمپ های شناور کف کش انجام می شود.
  2. بیرون از سیال: در پمپ هایی که بیرون از سیال قرار دارند یکی از مهمترین مشکلات، ایجاد جای مناسب برای  نصب آن ها می باشد. این مدل از پمپ ها باید در جایگاهی قرار داشته باشند تا دچار سقوط و خرابی نشوند. عوامل محیطی مانند گرد و خاک و رطوبت می تواند آسیب زیادی به ساختار پمپ بزند.

2ـ  بر اساس کاربرد

این پمپها بر اساس کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه به مهمترین آنها اشاره می گردد:

  1. کف کش فلوتر دار: این پمپها در زمان اتمام انتقال آب و پایین آمدن سطح آب به صورت خودکار خاموش می شود. اگر پمپ آب کفکش بیش از حد به شکل خشک کار کند، امکان سوختن پمپ زیاد است. فوتر عمل خاموش کردن پمپ را به عهده دارد.
  2. کف کش آب خنک: به پمپ های که از یک مخزن آب برای خنک کردن پمپ استفاده می کنند، پمپ کف کش آب خنک می گویند.
  3. کف کش روغن خنک: به پمپ هایی گفته می شود که از یک مخزن روغن برای خنک کردن پمپ استفاده می کنند.
  4. کف کش آب از بغل: به پمپ هایی گفته می شود که آب را از کف انتقال می دهد و از بغل تخلیه می کنند.
  5. کف کش آب از بالا: به پمپ هایی گفته می شود که پس از انتقال آب از کف، آب را از بالا خارج می کنند.

کاربرد پمپ کف کش

کاربرد این پمپها در یک کلام، پمپ کردن یا کشیدن آب و یا سایر سیالات می باشد. به ایت شکل می توان کاربردهای فراوانی را برای آن لیست کرد. برخی از کاربردهای معمول آن عبارتند از:

  1. پمپاژ آب مخصوص باغات و صنایع کشاورزی
  2. مصارف خانگی
  3. کف کشی از چاه آب
  4. پمپاژ در صنایع غذایی
  5. پمپاز آب مخازن و استخر
  6. تخلیه پسآب های فاضلاب
  7. پمپاژ در فواره ها
  8. تخلیه پساب های پس از باریدن باران
  9. پمپاژ آب آشامیدنی
  10. تخلیه چاه ها و استخر ها
  11. تخلیه مخازن آب و سایر سیالات

قسمتهای پمپ کف کش

قسمتهای اصلی کف کش در تصویر زیر دیده می شود.

قسمتهای پمپ کف کش
قسمتهای پمپ کف کش

 نکات مهم در انتخاب کف کش

اگر تصمیم گرفته اید که پمپ کف کش بخرید باید نکاتی را در نظر بگیرید:

1ـ سایز خروجی

هنگام خرید یک پمپ، به سایز خروجی توجه نمایید. پمپ کفکش در سایز های مختلف “1، “1/4 ، “2، “3 و … موجود می باشد.

2ـ ارتفاع

ارتفاع مورد نظر شما، در انتخاب نوع پمپ مؤثر است. پیش از خرید کفکش، ارتفاع مورد نظر خود را مشخص کنید. کفکش برای استخر و یا کف کش برای چاه ارتفاع های مختلفی دارند که باید مد نظر قرار دهید.

جنس و قیمت

مشخص نمایید که چه جنسی می خواهید. البته هنگام انتخاب جنس، به قیمتی که می توانید بپردازید نیز توجه کنید. معمولاً جنس بدنه کفکش ها از چدن است. کف کش استیل به دلیل اینکه ضد زنگ است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما معمولاً قیمت آن نیز بالاتر است.

4ـ ولتاژ 

ولتاژ مورد نظر خود را مشخص کنید. کف کش ها در چهار ولتاژ 12، 24، 220، 380 ولت موجود می باشند. با توجه به اینکه دسترسی به برق شهری دارید و یا از برق تکفاز و سه فاز استفاده می کنید، انتخاب کفکش متغیر خواهد بود.

ارزان ترین برندهای کف کش

انواع برند های موجود ارزانترین پمپ  کف کش در بازار ایران و  کف کش های ارزان قیمت که در کالا صنعتی موجود است:

  1. پمپ کفکش پنتاکس ایتالیایی
  2. پمپ کفکش استریم چینی
  3. پمپ کفکش لئو چینی
  4. پمپ کفکش دیزل ساز
  5. پمپ کفکش پنتاکس ایرانی
  6. پمپ کفکش ملل
  7. پمپ کفکش اکوار

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا 

کفکش پنتاکس

در بین کف کش های موجود در بازار، پمپ کفکش پنتاکس ایتالیایی جزء برندهای معتبر و با کیفیت بوده که دارای 18 ماه گارانتی معتبر است.

همچنین در ایران دارای 6 ماه گارانتی است، پمپ کف کش پنتاکس ایتالیایی در انواع مدل ها و اندازه های مختلف برای کاربردهای متفاوت در بازار ایران توسط شرکت دیزل ساز تهیه شده است.

به دلیل سیاست گذاری های انجام شده،واردات پمپ پنتاکس به داخل ایران محدود شده است و اخیراً کمپانی دیزل ساز که یک کمپانی ایرانی معتبر و شناخته شده است، با تکیه بر توان داخلی، شروع به ساخت کفکش کرده است.

پمپ های تولید شده توسط کمپانی دیزل ساز همان کیفیت پمپ پنتاکس ایتالیایی را دارد و تحت لیسانس این شرکت تولید می شود.

دارای 6 ماه گارانتی معتبر در داخل ایران می باشند. ارزانترین کفکش در برند پنتاکس شاید در مقابل با دیگر برندها گران تر باشد ولی از کیفیت بالای برخوردار است.

کمپانی دیزل ساز قطعات را از ایتالیا وارد کرد و در  داخل ایران پمپ پنتاکس مونتاژ می شود. در ضمن پمپ پنتاکس ایرانی قیمت ارزانتری نسبت به پمپ پنتاکس ایتالیایی دارد علت این موضوع  این است که این پمپ تولید داخلی می باشند و اندکی تغییر در کیفیت برند ایرانی با برند ایتالیایی وجود ندارد.

هم چنین کمپانی دیزل ساز با تکیه بر توانمندی داخلی و فناوری روز دنیا دست به تولید انواع پمپ با برند دیزل ساز در داخل ایران با کیفیتی برابر با پمپ های وارداتی زده است.

کفکش های تولید شده توسط کمپانی دیزل ساز شاید جزء ارزانترین کف کش های داخلی نباشد ولی جزء با کیفیت ترین کفکش ها بی شک خواهد بود. کفکش های تولید شده توسط کمپانی دیزل ساز نسبت به کف کش های پنتاکس کفکش ارزان تری می باشند.

کف کش ملل

پمپ کفکش ملل یکی دیگر از انواع کف کش تولید شده توسط تولید کنندگان داخلی می باشد، که به تازگی با برند ملل پمپ های خود را تولید و وارد بازار ایران می کند.

هم چنین پمپ کف کش ملل دارای 6 ماه گارانتی معتبر است، کمپانی ملل یکی دیگر از تولید کنندگان داخلی است که با وجود تحریم های خارجی با توانمدی داخلی دست به تولید انواع پمپ های کف کش و لجن کش و… زده است.

پمپ های تولید شده توسط کمپانی ملل جز ارزانترین کفکش ها در بین برندهای داخلی می باشد، شاید بتوان گفت کفکش های تولید شده کمپانی ملل جز کف کش های ارزان باشد.

کف کش لئو

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا 

ارزان ترین پمپ کفکش در برند لئو و برندهای چینی به شرح زیر می باشد ، پمپ کفکش لئو تولید شده توسط کمپانی لئو چین می باشد شرکت لئو یک برند چینی است که در زمینه تولید و صنعت پمپ حدود 20 سال سابقه کاری دارد،

در ضمن کمپانی لئو جزء بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان است که پمپ های تولید شده توسط این کمپانی به سراسر جهان  ارسال می شود،

کفکش لئو در داخل ایران 24 ماه گارانتی دارند هم چنین از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.

کفکش استریم

تقریبا به جرات می توان گفت ارزانترین پمپ کف کش در بین برندهای چینی کفکش های ارزان قیمت استریم می باشد ، یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده کف کش کمپانی استریم می باشد یک برند چینی است،

تا حدودی از کیفیت مناسب برخوردار است ولی داخل ایران گارانتی ندارد، بعضی از شرکت ها با اعتبار خود روی این محصولات گارانتی می دهند ولی با قیمت بالاتری عرضه می کنند.

کفکش استریم تقریباً پر طرفدارترین برندی است که در ایران به عنوان کفکش وجود دارد. کفکش استریم در انواع مدل های تکفاز و سه فاز و تقریباً رنج وسیعی از هد و دبی موجود است و شرکت دیزل ساز به عنوان تنها نمایندگی رسمی استریم در ایران، وارد کننده این پمپ به شمار می رود.

استریم علاوه بر تولید کفکش AC به تولید کفکش های DC نیز مشهور است و کفکش DC استریم یکی از پمپ های پر مصرف برای استفاده به عنوان پمپ آفرودی به شمار می رود.

مزیت استفاده از پمپ DC استریم استفاده از این پمپ با برق ماشین برای کشیدن آب از رودخانه و محل هایی است که به برق شهری دسترسی مناسب نبوده و برق DC ماشین آفرود بهترین گزینه است.

کفکش اکوار

در بین برندهای چینی پمپ های کفکش برند اکوار را نیز می توان جز ارزانترین کفکش ها محسوب کرد ، پمپ کف کش اکوار یکی دیگر از برندهای موجود در بازار است که می توان به عنوان ارزانترین برند موجود در بین کف کش ها نام برد ، این برند یک برند چینی است.

که با قیمت بسیار مناسب می توانید خریداری کرده و استفاده نمایید. البته با توجه به اینکه سابقه فروش این کفکش نسبت به کفکش استریم کمتر است، پیشنهاد کالا صنعتی خرید کفکش استریم است.

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا 

عوامل در قیمت ارزان پمپ های کف کش

  1. گارانتی: بدیهی است قیمت هر محصول براساس کیفیت و گارانتی آن و هم چنین این که  توسط کدام کمپانی تولید شده است، تغییر می کند.
  2. جنس بدنه کفکش: یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت کف کش تاثیر داشته باشد. جنس بدنه و پروانه کفکش می باشد.
  3. داشتن یا نداشتن فلوتر: از دیگر علل تاثیر گذار در قیمت کف کش فلوتر دار بودن (اتومات ) کف کش ها است.
  4. تعداد دهانه خروجی: هم چنین بعضی از کفکش ها دارای دو دهانه خروجی هستند. این نیز می توان برقیمت کف کش اثر گذار باشد.

برای خرید ارزان ترین پمپ کف کش علاوه بر نکات بالا برای خرید کفکش باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که برای چه مصرفی نیاز دارید و چه عملکردی از کفکش تان نیاز دارید.

مرکز خرید ارزانترین پمپ کفکش در عقدا

دسترسی به مرکز فروش ارزانترین پمپ کفکش در عقدا

پمپ کف کش

سایت الکتروموتوری در راستای رفاه حال مشتریان گرامی، نمایندگی آنلاین خرید و فروش ارزانترین پمپ کفکش در عقدا را راه اندازی نمود. جهت خرید و فروش و یا کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09929831339

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
در هر زمان پاسخ گوی شما هستیم
خرید و فروش عمده و تکی انواع الکتروموتور
Call Now Buttonکارشناس فروش