خرید و فروش الکتروموتور استوک

نمایندگی آنلاین خرید و فروش در مرادلو

آیا به دنبال مرکز خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو می باشید؟ سایت الکتروموتوری، این امر را برای شما مهیا نموده است. الکتروموتوری بهترین مرکز آنلاین خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو در خدمت شما ست. فقط کافی است با کار شناس فروش سایت تماس بگیرید.

خرید و فروش الکتروموتور استوک

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

محدودیت‌های مالی یکی از مشکلاتی است که امروزه کسب و کارهای مختلفی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به‌ویژه واحدهای تولیدی و کارخانجاتی که با افزایش قیمت مواد اولیه و موارد مختلف مواجه شده‌اند و خرید دستگاه‌های صنعتی، فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو 

مرکز آنلاین: 09929831339  

خرید الکتروموتور استوک در بسیاری از مواقع کمک می‌کند تا در هزینه‌های جانبی خرید یک کالای صنعتی صرفه‌جویی شود. ناگفته نماند که شرایط اقتصادی واحدهای تولیدی و شرکت‌های مختلف به‌گونه‌ای است که بسیاری از آن‌ها نیاز به فروش دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی خود دارند. این فرصت مناسبی برای کسانی است که قصد خرید الکتروموتور استوک دارند.

البته برای خرید و فروش الکتروموتور استوک باید به نکات مهمی توجه شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در خرید و فروش الکتروموتور استوک

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

هنگام خرید و فروش الکتروموتور استوک به نکات زیر توجه فرمایید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

1ـ توجه به برند الکتروموتور استوک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید الکتروموتور مورد توجه قرار دهید، برند تولیدکننده این کالای صنعتی است. برندها ناشناخته ممکن است نتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

این موضوع برای خرید الکتروموتور استوک از اهمیت بیشتری برخوردار است. به‌هیچ‌وجه برای خرید این کالای صنعتی به‌صورت دست‌دوم، به سراغ برندهای نامعتبر نروید. کالایی که دست‌دوم است و احتمالا خدمات پس از فروش یا حداقل گارانتی ندارد، به‌خودی‌خود با مشکلاتی همراه است. در نتیجه بهتر است حالا که تصمیم گرفته‌اید الکتروموتور استوک تهیه کنید، به سراغ برندهای معتبر بروید.

2ـ توجه به قیمت روز

با توجه به نوسانات قیمتی، توجه به قیمت الکتروموتور استوک بسیار مهم است. بسیاری از فروشندگان، الکتروموتور دست‌دوم را با قیمتی نزدیک به الکتروموتور آکبند قیمت‌گذاری می‌کنند. درصورتی‌که اطلاعی از قیمت روز نداشته باشید، احتمالا شما هم فریب خواهید خورد.

3ـ مشورت با افراد کارشناس

هرچند برای خرید الکتروموتور آکبند هم نیاز به مشورت با افراد حرفه‌ای دارید؛ اما در خرید الکتروموتور استوک این نیاز بیشتر احساس می‌شود. افرادی که بتوانند به شما در زمینه سالم بودن یا درست کار کردن الکتروموتور دست‌دوم نظر بدهند و حتی اطلاعاتی هم در مورد قیمت داشته باشند. تنها در این صورت است که برای خرید این کالای صنعتی دست‌دوم دچار مشکل نخواهید شد.

بسیاری از فروشندگان برای پنهان کردن عیوب الکتروموتور فروشی خود، با ترفندهایی در هنگام فروش، از برخی ترفندها استفاده می‌کنند. افراد حرفه‌ای و کارشناس می‌توانند این عیوب را تشخیص داده و از ضرر و زیان احتمالی شما پیشگیری کنند.

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

4ـ عدم خرید کالای معیوب

بهتر است قید کالای معیوب را بزنید. برخی از فروشندگان کالای معیوب با قیمت بسیار پایین را به فروش می‌رسانند تا شما خود آن را تعمیر و استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن برای خرید الکتروموتور استوک به سراغ کالاهایی بروید که به‌صورت مشخص، کارایی لازم را به شما نشان دهد و مشکلی نداشته باشد.

چگونه الکتروموتور استوک بیابیم؟

سوال مهمی که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند. شاید در گذشته مراجعه به برخی از فروشگاه‌ها کاری منطقی بود؛ اما امروزه با گسترش فضای دیجیتال، پیدا کردن الکتروموتور دست‌دوم در اینترنت کار ساده‌تری شده است.

سایت‌ها و پلتفرم‌های آگهی، اولین و ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای پیدا کردن الکتروموتور استوک هستند. بااین‌حال تخصصی نبودن این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مثل دیوار و شیپور، ریسک خرید الکتروموتور استوک را افزایش می‌دهد.

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

مقایسه الکتروموتور استوک و آکبند

الکتروموتورهای موجود در بازار به دو صورت استوک و آکبند هستند. ابتدا توضیحاتی را در مورد الکتروموتورهای استوک در اختیار شما قرار میدهیم و سپس به سراغ الکتروموتورهای آکبند میرویم و توضیحات مختصری را در این زمینه ارائه خواهیم داد.

الکتروموتور استوک

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

محدودیت‌های مالی و همچنین نیاز به صرفه جویی در منابع مالی در اوایل کار هر شخص یا مسئول خرید هر شرکتی باعث می‌شود که به خرید الکتروموتور استوک یا الکتروموتور دست دوم فکر کند، به خصوص در شرایط کنونی ما که به دلیل تحریم‌ها در شرایط نامناسب قرار گرفته‌ایم که الکتروموتورهای با کیفیت خارجی با محدودیت وارد کشورمان می‌شوند. به همین دلیل راهی جز خرید الکتروموتور دست دوم یا استوک برای ما باقی نخواهد ماند.

الکتروموتور استوک لزوماً خراب و آسیب دیده نیستند و در صورتی که شما قصد خرید این گونه موتورها را دارید به راحتی میتوانید با بررسی چند نکته کلیدی در خصوص موتورهای الکتریکی، الکتروموتور دست دوم یا استوک خود را خریداری و از آن در محل مورد نظر خود استفاده کنید.

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

الکتروموتور آکبند

الکتروموتور آکبند بدون شک بهترین گزینه برای اشخاص و شرکت‌هایی است که برای پیشبرد کارهای خود نیاز به موتور الکتریکی دارند. برای خرید الکتروموتور آکبند شما فقط کافیست که یک لیست کامل از ویژگی‌هایی که موتور الکتریکی مورد نظر شما باید داشته باشد را آماده و سپس موتور الکتریکی که پاسخگوی نیازهای شما باشد را انتخاب و خریداری کنید.

در زمان خرید الکتروموتورهای آکبند باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید که این پارامترها عبارتند از:

  • محل کار کرده موتور و ویژگی‌های مختلف آن مانند: حداکثر و حداقل دمای محیط مورد نظر، میزان رطوبت، ارتفاع از سطح دریا و…
  • ویژگی‌های فنی الکتروموتور مانند: فرکانس منبع تغذیه، ولتاژ، گشتاور کارکرد مورد نیاز شما و سرعت
  • برند مورد نظر: در صورتی که قصد خرید یک الکتروموتور با کیفیت دارید سعی کنید که مستقیماً سراغ برندهای معتبر و معروف بروید، چرا که این الکتروموتورها به قول معروف امتحان خود را پس داده‌اند و از سوی دیگر در صورتی که مشکلی برای آنها پیش بیاید می توانید از خدماتی مانند گارانتی و… استفاده کنید.

تفاوت الکتروموتور استوک و آکبند

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

قطعا خرید الکتروموتور آکبند گزینه بهتری برای شما خواهد بود چرا که مطمئن هستید قسمت‌های مختلف الکتروموتور شما سالم و با کیفیت هستند. این در صورتی است که الکتروموتورهای استوک یا دست دوم ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات زیادی شوند و مجبور باشید علاوه بر مخارج خرید آن پول زیادی را صرف تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف کنید.

شما تنها در یک صورت باید الکتروموتور استوک را خریداری کنید و آن هم زمانی است که از سالم بودن آن اطمینان دارید، اما باز هم با این وجود باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که هر الکتروموتور عمر مفید خود را دارد.

زمانی که شما یک الکتروموتور دست دوم خریداری می‌کنید باید با این قضیه کنار بیاید که بخشی از عمر مفید این وسیله طی شده است.

مکانهایی که در آنها نیاز به الکتروموتورهای با کاربرد حساس وجود دارد (مانند مکان هایی که الکتروموتور ضد آب یا ضد انفجار لازم دارد) باید به یاد داشته باشید که استفاده از الکترو موتورهای دست دوم ممکن است مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

نکاتی در خرید الکتروموتور

هنگام خرید الکتروموتور می باید به نکاتی توجه نمود. برخی از مهمترین نکات را در زیر آورده‌ایم:

انتخاب نوع موتور

بعد از محاسبه گشتاور و انتخاب نوع موتور (تکفاز ، سه فاز یا DC)، در صورتی که دور بالاتر از 1000 دور بر دقیقه مد نظر است، می بایست به سراغ خرید الکتروموتورها رفت. اما برای سرعت های پایین تر از 500 دور بر دقیقه، باید به سراغ انتخاب و خرید الکتروگیربکس بروید. در سایز های خیلی کوچک شاید بهتر باشد از همان ابتدا روی موتورهای DC تمرکز کنید.

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

اگر خرید الکتروموتور را با هدف نصب بر روی یک گیربکس خاص انجام می دهید، بهتر است بررسی کنید که استاندارد فلنج ورودی گیربکس چیست؟، تا کوپل کردن موتور با گیربکس به راحتی و بدون دردسر انجام شود.

اگر خرید الکتروموتور شما برای شرایط محیطی خاصی است، به پارامترهای شرایط محیطی مانند دما و رطوبت مجاز و IP الکتروموتور هم حتما دقت کنید.

انتخاب الکتروموتور سه فاز یا تکفاز

در مورد خرید الکتروموتور سه فاز و تکفاز، در صورتی که برق مصرفی دستگاه برایتان مهم است، کسینوس فی را هم چک کنید.
کسینوس فی بالاتر نشان دهنده برق مصرف پایین تر است. اگر نیاز به کنترل موقعیت دقیق دارید، ترجیح را به استفاده از استپ موتور و سرو موتور بدهید. برای کنترل سرعت هم می توان به خرید الکترو گیربکس یا الکتروموتور DC به همراه درایور DC فکر کرد. هم خرید الکتروموتور سه فاز به همراه اینورتر کنترل دور.

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

نکاتی در فروش الکتروموتور

فروش الکتروموتور در ایران به صورت سنتی در بازارهای صنعتی تهران، اصفهان، تبریز و مشهد بیش از بقیه شهرستانها رونق دارد.
فروش الکتروموتور در این بازار هم به صورت کالاهای نو، کالاها استوک کارکرده و استوک کار نکرده (کالا های مازاد انبارهای کشورهای خارجی) می باشد. در مورد فروش اینترنتی الکتروموتور هم به صورت جسته و گریخته فعالیت هایی انجام شده، اما هیچ کدام به صورت تخصصی و متمرکز بر الکتروموتور توسعه نیافته است.

الکتروموتور استوک
الکتروموتور استوک

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

عوامل اثر گذاز بر قیمت الکتروموتور

قبل از هر چیز باید دانست که با توجه به تیراژ تولید و فروش الکتروموتورهای سه فاز، قیمت آنها پایین تر است. این نوع موتورها هم ارزان تر و هم در دسترس تر هستند. حتما می دانید که بسیاری از الکتروموتورهای سه فاز را می توان با خازن به صورت تکفاز نیز راه اندازی کرد. بنابراین اگر ولتاژ تغذیه مد نظر شما برق ۲۲۰ ولت شهری است، با توجه به قیمت الکتروموتور می توانید بجای الکتروموتورهای تکفاز به الکتروموتور سه فاز نیز فکر کنید.

قیمت مینی موتور DC نسبت به قیمت موتور الکتریکی AC مقرون به صرفه تر باشند. البته تا توانهای کمتر از ۳۰۰ وات. اما در توانهای بیشتر هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کنند.

قیمت الکتروموتور فقط تابع نوع الکتروموتور نیست، اما باید دانست که در شرایط مساوی، بیش از همه گشتاور موتور قیمت آن را تعیین می کند. پس در برای آن که قیمت بالایی برای الکتروموتور نپردازید، محاسبه گشتاور را هر چه دقیق تر انجام دهید.

خرید و فروش الکتروموتور استوک در مرادلو

مرکز آنلاین: 09929831339  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
در هر زمان پاسخ گوی شما هستیم
خرید و فروش عمده و تکی انواع الکتروموتور
Call Now Buttonکارشناس فروش