مرکز خرید و فروش الکتروموتور

خرید و فروش اینترنتی در تهران

الکتروموتوری دسترسی آسان به مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران را برای شما فراهم نموده است. جهت هرگونه خرید و فروش الکتروموتور با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

 

الکتروموتور چیست؟

الکتروموتور AC
این روزها به هر طرف که نگاه کنیم، با یکی از کاربردهای الکتروموتور رو به رو می شویم. می توان گفت که اکثر افراد می دانند که الکتروموتور چیست؟ با این وجود اگر علاقه‌مند هستید که در مورد چیستی الکتروموتور بیشتر بدانیم، خواندن مقاله «الکتروموتور چیست؟» را توصیه می کنیم. الکتروموتور چیست و چگونه کار می کند؟ در فیلم زیر مشاهده نمایید.

آشنایی بیشتر با موتور برقی یا الکتروموتور

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

الکتروموتور
الکتروموتور نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. انرژی الکتریکی، همان برق است. البته برق ممکن است برق شهری باشد و یا باتری و… منظور از انرژی مکانیکی، حرکت است. در اصل ماشینی که نیروی برق را به حرکت تبدیل می کند، یک الکتروموتور می باشد. بیشتر الکتروموتورها، نیروی الکتریکی را به حرکت دوار(گردشی) تبدیل می نمایند. البته الکتروموتورهایی هم هستند که حرکت رفت و برگشتی(خطی) تولید می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله «آشنایی با الکتروموتور» را مطالعه نمایید.

تاریخچه ساخت الکتروموتور

تاریخچه الکتروموتور
نیکولا تسلا در سال ۱۸۸۲ میلادی، اصول میدان مغناطیسی دوار را پایه گذاری کرد. این شخص راه را برای استفاده از میدان دوار به عنوان یک نیروی مکانیکی باز کرد. او در سال ۱۸۸۳ از این اصول برای طراحی یک موتورالقایی دو فاز استفاده کرد. بعد از او، گالیلئو فراریس درسال ۱۸۸۵ تحقیقاتی را در این باره آغاز کرد. تحقیقات گالیلئو فراریس، مستقلاً انجام گرفت.گالیلئو فراریس در سال ۱۸۸۸ نتایج تحقیقات خود را در قالب مقاله‌ای به آکادمی‌سلطنتی علوم در تورین ایتالیا ارائه داد. حرکتی که نیکولا تسلا در ۱۸۸۸ آغاز کرد چیزی بود که امروزه برخی از آن به عنوان «انقلاب صنعتی دوم» یاد می‌کنند. چراکه این حرکت به تولید آسانتر انرژی الکتریکی و همچنین امکان انتقال انرژی الکتریکی در طول مسافت‌های طولانی انجامید. چنانچه علاقه‌مند به دانستن پیشینه ساخت الکتروموتور می باشید، مقاله «تاریخچه الکتروموتور» را مطالعه نمایید.

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

الکتروموتورهای القایی

الکتروموتورهای القایی بیش از صد سال است که در صنایع استفاده می شوند. فیلم زیر در مورد این الکتروموتورها می باشد.

ساخت الکتروموتور

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

ساخت الکتروموتور بسیار آسان است. فیلم زیر را مشاهده نمایید.
در فیلم زیر هم آموزش آسان ساخت الکتروموتور را مشاهده نمایید.
چگونه با وسایل ساده الکتروموتور بسازیم.

کارخانه ساخت الکتروموتور

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

هرچند کلیات ساخت الکتروموتور همانند آنچه است که در بالا مشاهده نمودید ولی در یک کارخانه، کمی پیچیده به نظز می رسد. فیلم زیر خط تولید الکتروموتور در یک کارخانه چینی است.
خط تولید کارخانه الکتروژن در ایران در فیلم زیر دیده می شود.

بهترین مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

مرکز خرید و فروش الکتروموتور در تهران

09929831339

آشنایی با الکتروموتور
سایت الکتروموتوری بهترین سایت در زمینه خرید و فروش الکتروموتور می باشد. خریدی مطمئن، اصل، ضمانت شده، ارزان و باکیفیت از خصوصیات خرید از سایت الکتروموتوری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید. تولیدکنندگان محترم الکتروموتور، در این سایت می توانند محصولات خود را معرفی نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.   کارشناس فروش سایت: جواد یزدانی شماره تماس: 09929831339

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
در هر زمان پاسخ گوی شما هستیم
خرید و فروش عمده و تکی انواع الکتروموتور
Call Now Buttonکارشناس فروش