خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم

سایت الکتروموتوری، بهترین مرکز خرید و فروش پمپ آب کارواش دست دوم در سراسر کشور می باشد. بدین منظور شما می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید. خرید و فروش و تعویض انواع پمپ کارواش (نو و کارکرده) فقط با یک تلفن

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339      

تاریخچه کارواش

پمپ آب کارواش
پمپ آب کارواش
کارواش ها به تدریج سیر تکاملی خود را طی نموده اند. امروزه پس از گذشت سالها از عمر کارواش، به مدل هایی مجهز با عنوان کارواش اتوماتیک رسیده ایم.

اولین کارواشها

تاریخچه کارواش حدود سال ۱۹۱۴ با کارواشهای دستی آغاز شده است. در این کارواش ها، خودرو بوسیله دستمال و سطل آب شستشو می شد و تجهیزات خاصی مورد استفاده قرار نمی گرفت. بعد از مدتی، ماشین شوی ها پیشرفت کردند. ابتدا یک نیروی خدماتی، سطح خودرو را با مواد پاک کننده تمیز می کرد، سپس خودرو توسط شخص مسئول کمی جلوتر برده شده و توسط فرد دیگری شستشو داده می شد. در آخر، توسط یک نیروی دیگر خشک می شد. هنوز هم تمام عملیات شست و شوی اتوموبیل، دستی و بدون هیچگونه تجهیز خاصی انجام می شد. تحولی دیگری که در کارواش صورت گرفت، استفاده از تجهیزات بود. تجهیزات شستشوی خودرو کمی تحول پیدا کرد. در این زمان، خودرو بوسیله یک سیستم قلاب مانند (وینچ) به جلو کشیده می شد. این روش در حدود سال ۱۹۴۰ در آمریکا بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۱۹۴۶ پاشش آب بر روی خودرو توسط آب پاش های فوقانی و خشک کردن بدنه توسط دمنده مکانیکی در یک مرکز شستشوی خودرو مورد استفاده قرار گرفت. در این زمان از سیستم نوار نقاله انتقال خودرو بهره می برد.

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339  

کارواشهای اتوماتیک

در سال ۱۹۵۰، اولین مدل از دستگاه های شستشوی خودرو با نام کارواش اتوماتیک، ساخته شدند. این کارواش ها مراحل شستشوی خودرو را بطور نیمه خودکار انجام می دادند. عملیات حرکت دادن خودرو بوسیله سیستم اتوماتیک و برس زنی بصورت دستی انجام می شد. در سال ۱۹۶۰، سیستم های بازیابی آب، روش های مختلف شستشوی تایرها و برس های با کیفیت و نرم از ویژگی هایی بودند که  برای این دستگاه های شستشوی ماشین فراهم شدند. از سال ۱۹۷۰، سیستم هوشمند شستشوی چرخ ها و پاشش واکس نیز  به این مراکز اضافه شد. وجود بحران های اقتصادی در دنیا و گران شدن سوخت، در این دهه موجب توقف رشد دستگاه کارواش شد. در سال ۱۹۸۰، با افزایش رشد اقتصادی تمایل افراد برای استفاده از خودرو افزایش یافت و تجهیزات شستشوی آن دوباره رونق یافتند. مراکز شستشوی خودروها به امکانات و تجهیزات بیشتر مانند سیستم بازیابی و تصفیه آب، برس های با کیفیت با حرکت هوشمند در زوایای مختلف، نازل های فشار قوی آب، نازل های پاشش واکس برای افزایش درخشندگی خودرو و سیستم های کامپیوتری برنامه ریز مجهز شدند. امکان تعیین عملیات دلخواه برای مشتریان فراهم شد. کارواش تونلی نسل پیشرفته مدل های اتوماتیک ماشین شوی هاست که در آن خودرو بر روی یک نوار نقاله یا کانوایر حرکت کرده و در بخش های مختلف شستشو و خشک می شود.

کارواشهای سلف سرویس

نسل دیگری از مراکز جدید شستشوی ماشین، کارواش سلف سرویس می باشد. در این مراکز، مالکان خودرو شخصا می توانند از تجهیزات پر فشار شستشوی خودرو، استفاده نمایند. این تجهیزات با پرداخت هزینه توسط کاربر قابل استفاده بوده و دارای گزینه هایی چون پاشش فوم، شستشوی تایر ها و پاشش واکس نیز می باشد.

پمپ کارواش

پمپ آب کارواش
پمپ آب کارواش

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339  

پمپ کارواش که از آن تحت عنوان پمپ پیستونی نیز یاد می کنند از دسته پمپ های جا به جایی مثبت محسوب می گردد. به دلیل حرکت پیستون در سیلندر و حرکات رفت و برگشتی، عمل مکش و پمپاژ سیال را انجام می دهد. این نوع از پمپ ها با فشار 100 تا 1000 بار و آبدهی پایین، جهت انتقال، پاشش و تزریق سیال با محدوده وسیکوزینه وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ آب کارواش

پمپ آب کارواش
پمپ آب کارواش
پمپ آب کارواش یا واترجت که به پمپ پیستونی نیز معروف است، جهت شستشو در مصارف خانگی و صنعتی و همچنین در سیستم های شستشوی ماشین به کار می رود. عملکرد پمپ کارواش بدین صورت است که با بالابردن فشار آب و پاشش آن، باعث از بین بردن آلودگی می شود و اجزای آن شامل موتور، سیلندر، لانس، پمپ، شیلنگ کارواش و نازل می باشد.

موارد کاربرد پمپ کارواش

پمپهای کارواش در شستشوی اتومبیل، کف سالن، راهروها، شیشه ها،سیستم های مه پاش و همچنین در مواردی مانند چربی برداری، رسوب زدایی، شستشوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارند. قابلیت های متنوع این پمپ ها باعث شده تا از این پمپ آب در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سرامیک، لوله سازی، و غیره از آن استفاده شود.

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339  

انواع پمپ آب کارواش

این نوع پمپ آب در دو نوع پمپ کارواش برقی و پمپ کارواش بنزینی ارائه می گردد. پمپ های کارواش برقی در مقایسه با نوع بنزینی آن دارای قیمت مناسب تر و سرو صدای کمتر است و در ضمن قابلیت استفاده در داخل ساختمان، بدون دود را دارند و هزینه ی نگهداری آن نیز پایین تر می باشد که البته به دلیل نیاز داشتن به سیم برق، پمپ کارواش برقی، سیار نمی باشد. لازم به ذکر است پمپ های کارواش برقی، به دو صورت خانگی و صنعتی موجود می باشند.

 مزیت های پمپ آب کارواش

پمپ آب کارواش
پمپ آب کارواش

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339  

  • یکی از بزرگترین مزیت های پمپ های کارواش شستشوی خودرو و سایر موارد با فشار بالا می باشد که این مورد کار شما راحت کرده و باعث تمیز تر شدن خودرو می گردد و همچنین شما می توانید نواحی بیشتری را در مدت زمان کمتری شستشو دهید
  • دومین مزیت این نوع پمپ آب، کاهش مصرف آب می باشد. اگر شما اقدام به شستشوی خودروی خود با اسفنج کنید به طور متوسط به 150 گالن آب نیاز دارید در صورتیکه میانگین مصرف آب در پمپ کارواش 35 گالن می باشد
  • بعد از شستشوی خودروی خود، تمامی آب به فاضلاب برگشته که این آبها به علت آلوده بودن ممکن است باعث تخریب منابع زیرزمینی شود، اما پمپهای کارواش به صورت اتوماتیک، پس از شستشو، آب را تصفیه کرده و برای استفاده مجدد آماده می کند
  • این گونه پمپ ها دارای کارایی بالا و استفاده راحت و آسان هستند و همچنین نگهداری آنها آسان می باشد.

خرید و فروش پمپ کارواش دست دوم 

کارشناس فروش: 09929831339  

سایت الکتروموتوری شما را به بهترین مرکز فروش انواع پمپ کارواش متصل می گرداند.   کارشناس فروش سایت: جواد یزدانی شماره تماس: 09929831339

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
در هر زمان پاسخ گوی شما هستیم
خرید و فروش عمده و تکی انواع الکتروموتور
Call Now Buttonکارشناس فروش